Bluecom Call Center Ve Çağrı Merkezi Hizmetleri

Bluecom 2002 yılında, Almanya Harrislee´de Gökhan YILDIRIM tarafından kurulmuştur. 1 yıl sonra ise Neumünster’deki ikinci noktamız açılmıştır; daha sonraki yıllarda ise ağını Türkiye pazarında, etkin hale getirerek çağrı merkezi sektöründe yurt içi ve yurt dışı hizmetlerini geliştirerek profesyonellikten ödün vermeden, Almanca, İngilizce, Fransızca, Türkçe, Dialek İsviçre Almancası dillerinde, sektör bazlı telekomünikasyon, otomotiv, sağlık, pazarlama, doğrudan satış gibi hizmet veren şirketlerin(çağrı, e-mail, fax, kısa mesaj, sesli mesaj )hizmetlerini dinamik bir yapıda vererek şirketlerin önemli iş ortağı konumunda rol oynamaktadır.

Bluecom Call center ve çağrı merkezi hizmetleri İrtibat Yetkilisi